Sider

torsdag den 14. november 2013

Isabel Marant pour H&M

Så er det i dag at gæstekollektionen fra Isabel Marant bliver sluppet fri ved H&M. Stod du ikke i kø foran en af de udvalgte butikker her til morgen kan du få fingre i kollektionen på H&Ms hjemmeside lige nu. Men skynd dig, inden det hele er pist borte!

Som du måske hørte på Pop FM, er min favorit fra kollektionen de her røde bukser. De er totalt atypisk mig, og jeg ved ikke om det er den simple styling på billedet der gør det, men nøj hvor er de fine!


Nu skal jeg jo ikke have hele kollektionen, men hvis jeg skulle vælge noget. 10 ting, så skulle det være nedenstående.




Kollektionen er meget Isabel Maran-ish og næsten en tro kopi af hendes tidligere kollektioner. Men jeg synes at det er bukserne hun har ramt bedst, der er virkelig mange fine. Og jakkerne, man kan ikke have for mange jakker, vel?

Se resten a kollektionen her. Har du en favorit?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar