Sider

søndag den 10. november 2013

Nu skal jeg snart i gang igen....

Jeg har virkelig ikke været god til at få trænet her på det sidste. Dårlige undskyldninger findes over alt, men nu skal der altså snart ske noget. Det noget, kunne helt fint starte med lidt nyt træningstøj!  Gerne holdt i grålige farver under for meget neon og ande vilde detaljer. For det er som om meget sportstøj har de har vilde farver og så bliver man jo hurtigt draget af dem i butikkerne. Men til dagligt går jeg i ganske neutrale farver, så derfor giver det også mest mening at jeg føler mig tilpas i neutralt sportstøj. Dermed ikke sagt at det ikke skal være lækkert....!!

Hoodie: H&M Håndklæde: Nike Top: H&M Sko: Adidas Sports BH: Nike Bukser: Casall

Ovenstående må meget gerne flytte ind hos mig..... altså for formen og konditionens skyld! 

1 kommentar: