Sider

mandag den 27. januar 2014

FW AW14

Så starter Fasion Week i morgen - yeay jeg har glæder mig i lang tid. For det er første gang skal jeg til flere shows, events og pressekonferencer. Nogle af dem jeg glæder mig aller mest til er Barbara I Gongini, fordi det er så smukt og mørkt, og Munthe fordi jeg glæder mig til at se Munthe uden Simonsen.
Men jeg starter det hele showet med at tage til Modeblog Prisen med min kollega og fashion-partner-in-crime Martin Veltz, det skal nok blive sjovt.
Fra onsdag har jeg shows resten af ugen til og med lørdag hvor jeg slutter til et event med tøjmærket Zizzi, et show der vist plejer at rocke godt og grundigt. (Se videoen, de tøser styrer den catwalk!)

Men, sådan en uge gør en, mig, en anelse forfængelig.... for jeg kan da ikke smutte til pressekonference med Danish Fashion Institute i gammelt tøj.... eller, nu er mit tøj er aldrig rigtig gammelt, men hvis fashion week ikke er en lovlig grund til at købe nyt, hvad er så?

Så, et lille sneak peak på hvad jeg tager på til pressekonferencen med DAFI torsdag.


Sko fra Acne, skjorte & jeans fra Part Two

Og skal vi så ikke liiiige sige at den der sne forsvandt - meget hurtigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar