Sider

onsdag den 29. januar 2014

Men det var jo IKKE planen!

Jeg er blevet syg, sådan rigtig øv-alt-gør-ondt-hvor-er-jeg-hvem-er-du-syg. Og så lige nu hvor der er Fashion Week altså. Men lidt er det da blevet til, blandt andet et Modeblog Prisen i går. Super event, som jeg desværre kom for sent til... så sent at jeg kun fik taget et billede i hast og jeg ligner en der absolut ikke er tilfreds. (Eller spiser en citron i halvsovende tilstand.) I hvert fald  er jeg blevet foreviget på dette fantastiske billede:

Og ja, Veltz var heller ikke tilfreds, han gør så bare noget ved sagen inden han smækker det på Facebook.

Ak ja, i det mindste havde jeg hat på. Hurra for hat! Det var jeg viste her.

Nå, jeg tager to panodiler inden jeg smutter i seng. I morgen tidligt er der nemlig pressekonference med Danish Fashion Institute, så der skulle jeg helst være klar til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar