Sider

torsdag den 28. november 2013

Pop FM 28/11 undertøj

Så er der Stil på Pop FM atter en gang! Og denne gang snakker jeg om undertøj, giver tips og tricks og deler... ja, ikke mit undertøj, men altså hvilen slags undertøj jeg synes vi skal gå efter hvis der skal købes et nyt sæt her til jul.
Her har jeg fundet 6 fine sæt som du kan se herunder, priserne varierer ganske meget så der skulle være noget for enhver. Fælles er dog at de alle er ganske tækkelige og holdt i en sød pinup inspireret stil med fine retro farver.



Jeg er selv ret  vild med Viola Sky sættet oppe i højre hjørne, men Hele Christensen for Triumph øverst i midten måtte også gerne ligge under mit juletræ i år.

Elle Macperson Intimates (BH 84€ underdel 44€)

Stella McCartney/H&M (BH 62€ underdel 79,5 DKK)

Viola Sky (BH 550 DKK underdel 450 DKK)
Helena Christensen for Triumph (BH 559 DKK underdel 349)
Vero Moda (BH 199 underdel 100)


Elle Macperson Intimates (BH 39 EUR underdel 21,5 EUR)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar