Sider

tirsdag den 26. november 2013

Testing tuesday - ansigtscreme

Det er vinter, det er koldt og det er tørt. Huden lider og skriger på fugt og det er som om den bare ikke kan få nok!
Tør hud kan ofte ses som rødlige områder i eksempelvis ansigtet. Ved mig viser det sig lige under øjnene og det gjorde så at jeg konstant rendte rundt og så træt ud, helt uden grund, og det har jeg ikke lyst til.
Derfor gik jeg på jagt efter den bedste ansigtscreme sammen med min gode og dygtige veninde Elisabeth, der altid er klar med kyndig vejledning. Vi fandt frem til Embryolisse FILADERME EMULSION og jeg fik en lille tester med hjem. Ganske rigtigt, efter et par dage blev min hud mere mættet af fugt og den sarte hud under øjnene knap så rød. Nu har jeg så investeret i cremen og det føles allerede som om jeg har fået mig en ny bedste ven!

Hvad der passer til mig, passer ikke nødvendigvis til dig, men da cremen er uden parfume og parabener vil jeg sige at man er godt på vej. Jeg er i hvert fald blev helt hooked på den!

Køb den her: Matas (229 kr.)
Et godt tip: Få altid om en tester inden du køber dig fattig i skønhedsprodukter! Så undgår du at stå med et dyrt produkt du alligevel ikke kan tåle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar